robert mannyng Quotes
Robert Mannyng Quotes
Read about file extension history in file extension history DB.
- Als thai haf wryten and sayd Haf I alle in myn Inglis layd, In symple speche as I couthe, That is lightest in mannes mouthe. I mad noght for no disours, Ne for no seggers, no harpours, Bot for the luf of symple men That strange Inglis can not ken.
- He felle dede doun colde as ony stone.
- No thyng ys to man so dere As wommanys love yn gode manere. A gode womman is mannys blys.
- There ys no solas undyr hevene Of al that a man may nevene That shuld a man so moche glew As a gode womman that loveth trew.
- And thy traveyle shalt thou sone ende, For to thy long home sone shalt thou wende.
- The range of his sympathies and interests makes Handlyng Synne the best picture of English life before Langland and Chaucer.
Quotes by Famous People
|Who Were Also Born On ||Who Also Died On |
Copyright © www.quotesby.net